6820 Een overhemd door de neus geboord

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Een waarheid als een koe. Met die waarheid hebben wij nu kennis gemaakt.

Wat is er aan de hand?
Vorige week had ik online een overhemd besteld (nee niet in China) en dat zou donderdag namiddag besteld werden.
Tegen half 6 kreeg ik onderstaand bericht op mijn iPhone.

Maar . . . Nada, niets in de brievenbus te vinden. Dit hadden we nog nooit meegemaakt. Meteen stuurde ik een bericht naar PostNL en naar het bedrijf waar we de bestelling hadden geplaatst en . . . betaald.

De volgende morgen kreeg ik van het bedrijf een emailbericht waarin o.a. stond: Wij hebben zojuist een onderzoek gestart bij PostNL, zij gaan achterhalen waar de bestelling gebleven is. Zodra wij meer weten hoort u van ons.

‘Dat onderzoek zal niet veel opleveren’, was mijn reactie. Die besteller weet absoluut niet meer waar hij dat pakketje in de bus gestopt heeft. En als ie het nog zou weten dan . . .

Nee ik heb geen vertrouwen in een goede afloop van dat onderzoek. Ben wel benieuwd wat het bedrijf doet als ze dadelijk door PostNL met een kluitje in het riet gestuurd worden.

De vraag is nu: Krijg ik mijn overhemd nog ? of Heeft POSTNL mij een overhemd door de neus geboord?

P.S.
Vraag me wel af wat de bewoner van het adres waar PostNL het pakketje in de brievenbus gestopt heeft, met het pakketje (waar toch duidelijk mijn adres op staat) heeft gedaan.